Prindi

Autotehnika tudengid paistsid silma nii loovuse kui löövusega16.12.2009

Humanitaarainete keskuse korraldusel toimus 15.12.2009 õpimapi esitluskonkurss nime all Loov ja lööv mõtlemine III“. Kuna lõppev 2009. aasta oli ülemaailmne innovatsiooniaasta, siis õpimappide hindamisel oli üheks kriteeriumiks just loovus ehk kreatiivsus ja innovatiivsus. Žürii,  koosseisus humanitaarainete keskuse juhataja Sirje Truu, õppeosakonna juhataja Anne Rooste ja avalikkussuhete juht Malle Jürves, hindas uute ideede kõrval seda, mida tudengid õpimapi tegemisest kasu said, mida õppisid ja kuidas läks esitlemine.
Wall Street Journal’i arvates on mõjukal ärimõtlejal vaja 35% kirge, 25% loovust, 20% initsiatiivi, 15% intellekti, 5% usinust ja 0% kuulekust.

Suhtlemispsühholoogia praktikumides tegelevad üliõpilased õppejõud Anneli Kaldoja juhendamisel erinevate loominguliste ülesannetega, seekord siis oli vaja koostada õpimapid.
Kokku esitleti 9 õpimappi – 4 rõiva- ja tekstiiliteaduskonna, 2 mehaanikateaduskonna, 2 transporditeaduskonna ja ning 1 arhitektuuri ja keskkonnatehnika teaduskonna üliõpilastelt.

Parimad olid:
1.”Suhtle vabalt” AT-71, Indrek Jaanson, Madis Klaas
2.”Suhtlusmäng” EA – 31, Hardi Kõvamees ja Zlata Zurakovskaja
3.”Klienditeeninduse ABC” RR -31, Krista Hiis, Riin Merdikes, Tuuli Sauepõld ja Kerli Vahter

Esikoha pälvinud õpimapp erines teistest selle poolest, et oli CD kujul, seega säästeti 99 lehekülge paberit. Esitluse lõpus pakuti õpimappi kui toodet efektselt müüa, kus teiste samateemaliste hinnalt kallite õpivõimaluste (koolitused, raamatud) kõrval jäi lõpuks CD hinnaks ainult 15 krooni. Teise koha saanud tudengid olid lahendanud ülesande sootuks teisiti – koostasid interaktiivse suhtlusmängu, mis õpetas erinevate valikuvariantide abil arhitekti kliendiga suhtlema. Viimasena esitletud„Klienditeeninduse tarkvara“ paistis silma oma praktilisuse ja visuaalse meeldejäävusega, kirjas oli kõik, mis vajalik eluks, vaata ainult materjal üle.

Midagi jäi meelde igast esitlusest, näiteks ood klienditeenindajale (TD-31), süvenemine internetiturunduse maailma (TI-31), Lumivalgekese muinasjutu abil konfliktide lahendamine (TD-31), konflikti lahendamiseks vajaliku koostöö näitlik esitamine koos paeltega köidetud noormeeste vabastamisel (LI-31), veniv teenindus nurgataguses autoremonditöökojas (TI-31) jne.

I koha meeskonda ootab ees preemiareis koos Heurekaga.


  • Jaga: