Prindi

Mariliis Põldmaa võitis TTK turundusstrateegia ideekonkursi30.03.2011

Sügisel välja kuulutatud ideekonkursi „Tallinna Tehnikakõrgkooli turundus- ja kommunikatsioonistrateegia“ tööde kaitsmisel 29.03.2011 tunnistas žürii parimaks Mariliis Põldmaa (RR-81) töö.Konkursile  registreeris 6 meeskonda ja üksiküritajat, esitamise ja kaitsmiseni jõudis 5 tööd.
Konkursi lähteülesandeks oli TTK turundus- ja kommunikatsioonistrateegia uute tulevikusuundade väljatöötamine, et vastata paremini ühiskonna vajadustele ja ootustele. Konkursi auhinnafond oli 20 000 krooni, sellest esikoht 10 000 kr.
Konkursi žürii esimees oli reklaamiguru Marek Reinaas, liikmed õppeprorektor Lauri Peetrimägi, tehnosiirdekeskuse juhataja Teet Jaanus ja avalikkussuhete juht Malle Jürves. Žürii esimehe sõnul olid kõik osalised tublid ja kõigi peale kokku saaks korraliku turundusplaani teha. Esikoha pälvinud töö tõusis tema sõnul esile nii sisu, vormistuse kui ka esitluse poolest. Tööle lisas kaalukust erinevate kõrgkoolide tudengite seas läbi viidud ulatuslik tudengite rahulolu ning valikuvõimaluste uuring.
II koha väärilised olid: meeskond koosseisus Mait Fridolin, Maria Roosimägi, Karl Teigar ja Margus Klementsov (EI 62); tandem Triin Kukk (TD 81) ja Rauno Lõhmus (EI 41); Karl Pütsep (TEI 61). Ergutuspreemia pälvis Liisi Juuse (KRR 21) äriplaan „Estonian Handicraft Disain OÜ“, mille idee on luua veebipood, milles pakkuda personaalselt disainitud naiste heegeldatud pesu.


  • Jaga: