Prindi

Soome rõivabrändi arenduse ja turunduste tippspetsialistide loengud TTK-s12.12.2007

Rõivabrändi tootearendus ja turundus ning kuidas luua uut rõivabrändi.
Soome tippspetsialistid Markku Tikkanen ja Helena Metsäluoto andsid kahel päeval kokku 12 akadeemilist tundi loenguid rõiva- ja tekstiiliteaduskonna viimase kursuse päevastele tudengitele. Mõlemad on praegu tööl tuntud rõivaala firmas L-Fashion Group (tuntuimad kaubamärgid: Luhta, Rukka, Rils, Icepeak, Luhta Home jne), kus töötatakse 15 kaubamärgiga. See on tänapäeva rahvusvaheline firma, kes ekspordib 40 riiki oma toodangut, mis toodetakse 90% ulatuses Kaug-Idas ja 10% toodetakse Portugalis, Venemaal ja Eestis. Markku Tikkanen töötas Soome firmas PTA 15 aastat ja oli kaubamärgi Piretta esimene tootejuht, samuti oli tema see, kes juurutas Piretta kaubamärgi Klementis, kus selle kaubamärgi all loodi edaspidi mantlikollektsioone juba eestlaste tootearenduse meeskonna poolt. Helena Metsäluoto on töötanud 20 aastat tekstiilidisainerina, aga ka kodutekstiilifirmas tegevdirektorina. Koos on nad oodatud lektorid mitmes Soome kunstiala kõrgkoolis. Loengud oli sisukad ja põhjalikud ning erilise väärtuse andis nende kogemus Luhta äri divisjonis töötades, mis on 2 aastat tagasi loodud spetsiaalne müügiüksus, mis müüb otse kõiki 15 brändi.


  • Jaga: