Suurepärane võimalus: kandideeri kliendi rahulolu juhtimise kursusele Rootsis - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search
Close this search box.

Suurepärane võimalus: kandideeri kliendi rahulolu juhtimise kursusele Rootsis

Suurepärane võimalus: kandideeri kliendi rahulolu juhtimise kursusele Rootsis

1.–5. aprill toimub Rootsis Dalslandis rahvusvaheline NordPlusi poolt rahastatud kliendikogemuse juhtimise teemaline kursus, kuhu saavad kandideerida kõik TTK tudengid, kelle inglise keele tase on vähemalt B2 ja kes on läbinud turunduse valdkonna aluskursuse.

Seitsme Balti- ja Põhjamaade ülikooli poolt korraldatav kursus annab hea võimaluse lahendada reaalseid ärilisi kliendikogemuse juhtimisega seotud probleeme projektis osalevate ettevõtete näidetel ning keskendub kliendirahulolu ja -lojaalsuse parendamise meetmetele. Samuti hõlmab kursus mitmete kogemustööstuse ettevõtete (hotell, restoran, teemapark) külastamist Dalslandi turismiregioonis.

Kursusega seotud reisi-, majutus- ja elamiskulud kannab NordPlus.

Kandideerimiseks tuleb saata lühike ingliskeelne motivatsioonikiri, miks peaks eelistatama just sind teistele kandidaatidele (kuni 200 sõna) ja väljavõte oma õpinguraamatust aadressile ivar.soone@iese.net, teema pealkirjaks: CEM2019. Valik tehakse kaalutud keskmise hinde, motivatsioonikirja jt kriteeriumide alusel.

Kandideerimise tähtaeg on 15. veebruar 2019 kell 12:00.

Kursus annab 3 ECTS ainepunkti.

Uudised
ja pressiteated

Ava vestluse aken
1
Tuled meile? Uuri siit :)
Scan the code
Tallinna Tehnikakõrgkooli vastuvõtt
Hei! Kas saan aidata?