Raamat käsitleb moodsate, muutuva geomeetriaga sõidukite vedrustussüsteemide juhtimist. See tähendab elektrisõidukite ja autonoomsete sõidukite puhul süsteeme, mis saavad oma kuju või omadusi sõidu ajal muuta, et parandada sõiduki stabiilsust, juhitavust ja sõidumugavust.
Autorid selgitavad, kuidas selliseid vedrustussüsteeme modelleerida, juhtida ja testida ning käsitlevad eelkõige kolme põhivaldkonda:
- kuidas luua vastupidavaid ja töökindlaid juhtimissüsteeme;
- kuidas analüüsida keerulisi (mittelineaarseid) süsteeme;
- kuidas ühendada masinõpe ja juhtimisteooria, et teha süsteemid veelgi nutikamaks ja ohutumaks.
Lisaks tutvustatakse raamatus simulatsioone, mille abil saab neid uusi meetodeid katsetada, sealhulgas testplatvorme, mis matkivad reaalset sõitu. Raamatus selgitatakse, kuidas kaasaegne tehnoloogia (sõltumatu roolimine, nutikas veojõu jaotamine jne) vajab keerukaid vedrustussüsteeme ja arukat juhtimist olemaks tõhus ja turvaline.