Raamat pakub põhjalikku juhendit, kuidas asutada ja juhtida edukat ettevõtet moe- ja tekstiilitööstuses. Keskendutakse sellele, kuidas äriettevõtjad saavad oma ideid ellu viia, tuua turule innovaatilisi tooteid ja luua brände, mis vastavad muutuvatele tarbijate nõudmistele.
Brown käsitleb ettevõtluse alustamist ja räägib põhjalikult sellest, kuidas teha äriplaane, leida rahastamisvõimalusi ja luua tegevusstrateegiad, mis aitavad ettevõttel konkurentsis püsida. Moemaailm on küll ülipõnev, aga samas väga konkurentsitihe, seega on oluline mõista, kuidas turule siseneda ja oma tooteid või teenuseid edukalt turundada. Raamat käsitleb ka loovuse ja äritegevuse tasakaalustamist, kuna moedisain ja ettevõtlus ei toimi alati samal viisil – disain peab olema kooskõlas turuvajaduste ja majanduslike eesmärkidega.
Üks raamatus esitatud võtmeküsimusi on, kuidas tänapäeva kiiresti muutuvas maailmas äriettevõte üles ehitada, arvestades kõiki tänapäeva turu trende. Samuti puudutab Brown jätkusuutlikkuse küsimust ja kutsub ettevõtteid üles mõtlema, kuidas nad saavad oma tegevuses keskkonnasõbralikke ja eetilisi lahendusi rakendada.
Puudutatakse ka praktilisi aspektidest, nagu näiteks tootearenduse juhtimine, tarneahela korraldamine, turundusstrateegiad ja jaotussüsteemide ülesehitamine. Raamat on täis näiteid ja juhtumiuuringuid, mis aitavad lugejal mõista, kuidas teooriat rakendada igapäevases äritegevuses. Samuti käsitletakse ettevõtluses esinevaid takistusi, nagu rahastuse puudumine, riskide võtmine ja võimetus turul edukalt konkureerida.
Carol Brown toob välja, et edu saavutamine selles valdkonnas nõuab mitte ainult loovust, vaid ka tugevat ärilist mõtlemist, strateegilist planeerimist ja valmidust kohaneda muutuvate turutingimustega. Raamat on suurepärane ressurss neile, kes soovivad oma äri alustada moevaldkonnas.