Clare Harris "The Fundamentals of Digital Fashion Marketing", 2017 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search

Clare Harris “The Fundamentals of Digital Fashion Marketing”, 2017

Clare Harrise raamat põhjalik ja visuaalselt kaasahaarav sissejuhatus digitaalsete turunduspraktikate maailma moevaldkonnas. Raamat on suunatud tudengitele, õppejõududele ja kõigile, kes soovivad mõista, kuidas digitehnoloogiad on muutnud moe turundamist ja brändide kommunikatsiooni.

Harris tutvustab strateegiaid, mis aitavad brändidel luua tugevaid suhteid tarbijatega ning arendada kaasahaaravat ja interaktiivset kogemust. Raamat sisaldab juhtumiuuringuid ja intervjuusid moeettevõtete juhtide ja turundusekspertidega, pakkudes praktilisi näiteid, mis aitavad lugejatel mõista teooria rakendamist reaalses maailmas.

Selles rohke fotomaterjali ja illustreerivate joonistega varustatud kaasahaaravas raamatus tutvustatakse kõiki kaasaegseid digitaalse moeäriga seotud praktikaid ja tehnoloogiaid.

Vaata saadavust e-kataloogist ESTER