Raamatus uuritakse digitaalse turunduse kiiret arengut moe- ja luksusbrändide maailmas. Autorid käsitlevad strateegiaid ja tööriistu, mis aitavad brändidel haarata tarbijate tähelepanu ja suurendada müüki läbi digitaalsete kanalite. Antakse põhjalik ülevaade erinevatest digitaalsetest turundusmeetoditest (sotsiaalmeedia kampaaniad, sisuturundus, mõjutajate turundus, e-kaubandus ja veebianalüütika), pakkudes moe- ja luksusbrändide turundajatele praktilisi tööriistu oma strateegiate väljatöötamiseks.
Autorid arutlevad luksusbrändide unikaalsete vajaduste üle – kuidas tasakaalustada eksklusiivsust ja laiemat turundustegevust digitaalses maailmas. Raamat tutvustab moebrändide tulevikutrende ja pakub strateegilisi lähenemisviise, kuidas brändid saaksid digitaalses keskkonnas säilitada oma identiteeti ja mainet, olles samal ajal innovaatilised ja ligitõmbavad ka noorele tarbijagrupile.
Raamat neile, kes töötavad moe- või luksusbrändide turunduse valdkonnas ning soovivad mõista, kuidas digitaalsed platvormid ja tehnoloogiad võivad muuta nende turundusstrateegiaid ja brändi positsioneerimist.