"Fashion Entrepreneurship Retail Business Planning", 2019 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search

“Fashion Entrepreneurship Retail Business Planning”, 2019

Kuidas käivitada ja juhtida moe ja jaemüügi valdkonna ettevõtet?

Raamatus jagatakse praktilisi näpunäiteid ja strateegiaid, kuidas arendada äriideed, mis vastaks sihtgrupi vajadustele ja turu nõudlusele. Esimene osa raamatust keskendub sellele, kuidas luua äriidee, mis oleks originaalne ja turul konkurentsivõimeline. Seda tehakse turu-uuringute, sihtgrupi määratlemise ja äriplaani koostamise kaudu. Samuti uuritakse, kuidas tooteportfell peaks välja nägema, et rahuldada tarbijate nõudmisi ning kuidas hoida toodete ja teenuste kvaliteet kõrgel tasemel.

Üks tähtsamaid teemasid on jaemüügi äriplaanide koostamine. Autorid tutvustavad, kuidas luua tugev ja realistlik äriplaan, mis aitab ette valmistada kõik vajalikud tegevused ettevõtte alustamiseks ja arendamiseks. Raamat õpetab, kuidas mõista finantsmudeleid, hinnakujundust ja rahavoogude juhtimist, et tagada ettevõtte jätkusuutlikkus.

Arutletakse ka jaemüügistrateegiate üle, mis on moekaubanduses äärmiselt olulised. Jagatakse praktilisi nõuandeid, kuidas arendada ja täiustada jaemüügikanaleid, luua tugev kohalolek nii füüsilistes poodides kui ka veebis. Eriti oluline on digitaalsete kanalite ja sotsiaalmeedia roll, mille kaudu saab saavutada laia ulatusega klientide baas ja pakkuda neile isikupärastatud ostukogemusi.

Raamatu üks keskseid teemasid on ka brändingu tähtsus moeettevõttes. Autorid selgitavad, kuidas arendada brändi, mis räägib lugu ja kõnetab tarbijaid emotsionaalses plaanis. Brändi loomine ei ole pelgalt logo ja värvide valik, vaid pigem kogu ettevõtte väärtuste ja missiooni selge edastamine, mis loob tugeva suhte klientidega.

Kergesti loetav raamat neile, kes soovivad hakata tegelema rõivaste, aksessuaaride, tekstiili ja kodusisustusega seotud ettevõtlusega.

Vaata saadavust e-kataloogist ESTER