Gaynor Lea-Greenwood "Fashion Marketing Communications", 2013 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search

Gaynor Lea-Greenwood “Fashion Marketing Communications”, 2013

Põhjalik õpik, mis käsitleb moeturunduse kommunikatsioonistrateegiaid ja nende rakendamist globaalses moeäris. Autor, olles Manchesteri Metropolitan Ülikooli moeturunduse ja ostmise vanemlektor, toob teoses välja moeäri kommunikatsiooni tähtsuse, keskendudes brändi kuvandi, meediatöötluse, visuaalse kaubanduse, avalike suhete, kuulsuste kaasamise, kriisijuhtimise ja teiste võtmeelementide integreeritud lähenemisele.

Raamat on üles ehitatud praktiliselt, sisaldades igas peatükis juhtumiuuringuid, ülesandeid ja aruteluküsimusi, mis aitavad õpilastel mõista teooria ja praktika seost. Täpsemalt käsitletakse reklaami, PR-i, otseturunduse, isikliku müügi, jaekaubanduse keskkonna, moeetenduste, rahvusvahelise turunduse, regulatiivsete raamistike ja kampaaniate tõhususe hindamise teemasid. Erilist tähelepanu pööratakse ka kuulsuste kaasamisele turunduses, analüüsides nende mõju ja tõhusust.

Kokkuvõttes on tegemist kasuliku õpikuga, mis ühendab teoreetilised teadmised praktiliste näidetega, pakkudes terviklikku ülevaadet moeturunduse kommunikatsioonistrateegiatest. See sobib hästi tudengitele, õppejõududele ja tööstuse professionaalidele, kes soovivad süvitsi minna moeturunduse kommunikatsiooni valdkonda.

Vaata saadavust e-kataloogist ESTER