Leslie Davis Burns "The Business of Fashion : Designing, Manufacturing and Marketing", 2011 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search

Leslie Davis Burns “The Business of Fashion : Designing, Manufacturing and Marketing”, 2011

Põhjalik ülevaade moeäri mitmekülgsest maailmast, hõlmates kõiki olulisi valdkondi disainist tootmise ja turunduseni. Raamat selgitab moe tööstuse ajaloolist arengut ja globaalset väärtusahelat, rõhutades ettevõtete õiguslikke aspekte ning materjalitööstuse tähtsust. Samuti käsitletakse moebrändi loomise protsessi, sealhulgas turu-uuringuid ja disainikavandite koostamist, mis aitavad mõista, kuidas brändid oma turupositsiooni kujundavad.

Lisaks keskendub raamat toodete disainimisele ja tootmisprotsessidele, tutvustades eeltootmise etappe ning allhankimisega seotud otsuseid. Moetoodete jaotamise ja jaotamisvõimaluste analüüs aitab mõista, kuidas tooted jõuavad tarbijani ning kuidas toimib jaotamisvõrgustik.

Autorid on lisanud raamatusse juhtumiuuringuid, mõistete selgitusi ja praktilisi tegevusi, mis aitab lugejal käsitletavaid teemasid paremini mõista ja rakendada. Erilist tähelepanu pööratakse jätkusuutlikkusele, ettevõtte sotsiaalsele vastutusele ning tehnoloogia arengule, mis on tänapäeva moeäri võtmetegurid.

Karjäärisõnastik lisab praktilist väärtust, tutvustades moe valdkonna ametinimetusi ja nende sisu. Kokkuvõttes pakub raamat terviklikku ja sügavuti minevat sissevaadet moeäri toimimisse globaalsel tasandil, olles väärtuslik abimees nii üliõpilastele kui ka praktikutele

Vaata saadavust e-katlaoogist ESTER