Marianne C. Bickle’i raamat annab tervikliku ülevaate moeturunduse teooriatest, põhimõtetest ja nende rakendamisest tänapäevases moemaailmas. Autor alustab ajaloolise taustaga, näidates, kuidas moetööstus on arenenud alates 1970.–1980. aastatest, mil moekampaaniad keskendusid pigem individuaalsetele stiilidele ja piiratud tarbijarühmadele, kuni tänapäevani, mil mood on tihedalt seotud meelelahutuse, tehnoloogia ja globaalsete tarbijaturgudega.
Raamat käsitleb moetrende kui kultuurilisi ja sotsiaalseid mõjutajaid, rõhutades, kuidas trendid suunavad nii tarbijakäitumist kui ka tootjate ja jaemüüjate strateegiaid. Bränding on samuti keskne teema – autor uurib, kuidas moebrändid kujundavad identiteeti ning kuidas neid brände turundatakse elustiili kaudu, mitte ainult toodete kaudu.
Üheks oluliseks teemaks on jaemüügitsükkel ning hooajaliste trendide turundamine jaemüüjatele. Samuti pööratakse suurt tähelepanu tarbijate segmenteerimisele ja sihtimisele. Kirjeldatakse, kuidas erinevad tarbijarühmad suhestuvad moega. Bickle toob välja ka nähtuse, kus tarbijad kombineerivad luksusbrände odavamate valikutega, mida ta nimetab „üles-alla ostlemiseks“.
Teos süveneb ka teemadesse, mis puudutavad moetööstuse eetikat, sealhulgas võltsitud kaupade levikut, juriidilisi küsimusi ning tarbijate usalduse hoidmist. Lõpuosas käsitletakse moeturunduse globaliseerumist ning kultuuridevahelisi erinevusi, mis mõjutavad turundusstrateegiate kujundamist rahvusvahelistel turgudel.
Raamat ei piirdu pelgalt teoreetilise käsitlusega. Iga peatükk sisaldab kokkuvõtteid, võtmetermineid ja aruteluküsimusi, mis aitavad õpilastel mõista ja praktikas rakendada käsitletud teemasid. Lisaks on olemas õpetajatele mõeldud juhendmaterjalid, hindamisülesanded ja visuaalsed õppematerjalid.
Kokkuvõttes on tegemist õppematerjaliga, mis seob omavahel teoreetilised teadmised ja praktilised näited. See sobib hästi moeturunduse õppijatele ja õpetajatele, aga ka moemaailmas tegutsevatele professionaalidele, kes soovivad mõista turunduse toimemehhanisme süvitsi