Tegemist on sissejuhatusega sõidukikomponentide konstruktsiooni aluspõhimõtetesse ning nende eripäradesse, mis tulenevad elektrisõidukitele iseloomulikest koormustingimustest (BEV – Battery Electric Vehicles = akuelektriline sõiduk, mis on täielikult elektriline ja töötab ainult liitium-ioonaku toel ega vaja traditsioonilist sisepõlemismootorit).
Raamatus tutvustatatakse, millised on akuelektriliste sõidukite konstruktsioonilised põhimõtted; mis tagavad selliste sõidukite stabiilsuse, tugevuse ja ohutuse ning kuidas erinevad jõud (koormustingimused) mõjutavad konstruktsioonilist disaini ja millised analüüsimeetodid tagavad vastupidavuse ja töökindluse. Tutvustatakse elektrisõidukitele spetsiifilisi koormusstsenaariume ja kuidas need tingimused erinevad traditsiooniliste sisepõlemismootoriga sõidukite omadest ning kuidas neid konstruktsioone kohandada.
Lisaks pakub raamat praktilist tuge inseneridele, soodustades põlvkondadevahelist teadmiste jagamist. Raamat toetab nii kogenud insenere, kes saavad jagada oma väärtuslikke teadmisi, kui ka nooremat põlvkonda, kes aitab kursis hoida uusimate disaini- ja analüüsipraktikatega. Autori sõnul on selleks edukaks koostööks vaja selgeid ja asjakohaseid ressursse.
Kokkuvõttes mõtestatakse raamatus lahti nii üldised kehtivad põhimõtted kui konkreetsed erinevused ja väljakutsed elektrisõidukite ehituses. Raamat on väärtuslik inseneridele, kes tegelevad sõidukite struktuuri projekteerimisega ja üliõpilastele, kes soovivad mõista, mis eristab elektrisõidukeid traditsioonilistest sõidukitest ja kuidas see mõjutab konstruktsioonilist lähenemist.