Raamat on üles ehitatud nelja põhiteema ümber: moe- ja tekstiilitööstuse struktuur, toote arendusprotsess, globaalsed tegurid ning karjäärivõimalused valdkonnas.
Esimeses osas käsitletakse moe- ja tekstiilitööstuse segmente (hulgimüük, tootmine, disain ja privaatbrändide arendus). Rõhutatakse tööstuses toimuvaid muutusi, sealhulgas globaalsete kaubanduslepingute mõju ja tootmise geograafilist jaotumist. Samuti analüüsitakse tarbijate demograafilisi ja psühhograafilisi omadusi ning nende mõju toote arendusele. Teises osas keskendutakse toote arendusprotsessile (turu-uuringud, esialgsed disainid, tootmine). Kolmandas osas uuritakse globaalse kaubanduse, poliitika ja geograafia mõju rõivaste arendusele. Käsitletakse kaubanduspoliitika, tollimaksude ja kaubanduslepingute mõju, tootmise geograafilist jaotumist ja USA-s toimuva tootmise tulevikuväljavaateid.
Raamat lõpeb aruteluga karjäärivõimalustest moe- ja tekstiilitööstuses, pakkudes ülevaadet erinevatest ametikohtadest ja vajalikest oskustest. Kokkuvõttes on teos väärtuslik allikas kõigile, kes soovivad mõista rõivaste arendusprotsessi ja moe- ning tekstiilitööstuse toimimist.