Patricia Mink Rath, Richard Petrizzi, Penny Gill "Marketing Fashion : A Global Perspective", 2012 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search

Patricia Mink Rath, Richard Petrizzi, Penny Gill “Marketing Fashion : A Global Perspective”, 2012

Õpik, mis käsitleb moe turunduse teooriaid ja praktikaid globaalses kontekstis. Raamat pakub süvitsi minevat ülevaadet moe turundusstrateegiatest, mis on kohandatud tarbijate vajadustele ja kasumlikkusele.

Raamatu sisu on jagatud nelja ossa:

  • Moe turunduse määratlus ja toimimine – kuidas see toimib ning kuidas arendada ja säilitada kasumlikke kliendisuhted;
  • Moe turundusstrateegia loomine – turundusstrateegia ülesehitamine, ettevõtte turundusstrateegia väljatöötamine, vajaliku teabe kogumine ja kasutamine ning suhtlemime klientidega;
  • Moe turunduse elemendid – kuidas keskenduda turunduselementidele moe tarbija seisukohalt, sealhulgas brändimisstrateegiad, uute toodete arendamine ja elu tsükli jälgimine, hindamine, turunduskanalid ja tarneahela juhtimine, hulgimüük ja jaotamine;
  • Moe väärtuse edastamine reklaami kaudu – kaupade ja teenuste reklaamimine, isikliku müügi ja otseturunduse kaudu reklaamimine ning moe reklaami, müügiedenduse ja avalike suhete tähtsus.

Raamat sisaldab ka kaasaegseid teemasid nagu tehnoloogia, sotsiaalne vastutus ja eetika, jätkusuutlikkus ning globaliseerumine, pakkudes strateegiaid erinevates majandusolukordades tegutsemiseks. Autorid toovad välja, kuidas moe turundajad arendavad ja rakendavad turundusstrateegiaid, mis vastavad tarbijate vajadustele kasumlikult.

Kokkuvõttes pakub raamat põhjalikku ülevaadet teooriatest ja praktikatest globaalses kontekstis. Iga peatüki lõppu on lisatud kokkuvõte, teemakohased kordamisküsimused ja põhiterminid.

Vaata saadavust e-kataloogist ESTER