Richard Clodfelter "Retail Buying : From Basics to Fashion", 2013 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search

Richard Clodfelter “Retail Buying : From Basics to Fashion”, 2013

Ülevaade jaekaubanduse ostuprotsessist, keskendudes nii põhialustele kui moevaldkonna spetsiifikale. Teos on suunatud peamiselt moe- ja jaekaubanduse tudengitele ning professionaalidele, kes soovivad omandada teadmisi ja oskusi edukaks ostuplaneerimiseks ja teostamiseks.

Raamatus käsitletakse jaekaubanduse keskkonda ja erinevaid kaupluse tüüpe, mis moodustavad ostutöö aluse. Samuti pööratakse tähelepanu ostuotsuste ettevalmistamisele, sealhulgas klientide vajaduste ja trendide mõistmisele.

Uuritakse kaubaostude planeerimist, varude juhtimist ja assortimendi kavandamist, mis aitavad tagada, et õige kaup jõuab õigel ajal ja õiges koguses müügile. Lisaks selgitatakse, kuidas valida sobivaid tarnijaid, pidada läbirääkimisi ja määrata toodete hinnad. Raamat sisaldab mitmeid praktilisi harjutusi ning toetub kaasaegsetele õppemeetoditele.

Väärtuslik teejuht kõigile, kes soovivad süvitsi mõista jaekaubanduse ostufunktsiooni ja parandada oma ostustrateegiaid.

Vaata saadavust e-kataloogist ESTER