See raamat pakub praktilise lahenduse tarneahelate ühele suurimale väljakutsele – ebakindlusele. Autorid tutvustavad stsenaariumplaneerimist kui strateegilist otsustusprotsessi, mis aitab juhtidel luua muutuva ärikeskkonnaga kohanemisvõimelisi tarneahelaid. Raamatus kirjeldatakse detailselt, kuidas arendada ja rakendada stsenaariumeid strateegilises planeerimises. Praktilist väärtust lisavad kolm MIT Transpordi ja Logistika Keskusega seotud juhtumiuuringut, mis näitavad protsessi toimimist reaalsetes organisatsioonides.
Teose fookuses on pikaajaliste ja strateegiliste investeeringute tegemine viisil, mis tagab tarneahela paindlikkuse ja vastupidavuse. Autorid selgitavad, kuidas jälgida ärikeskkonda, et õigel hetkel vastu võtta vajalikke otsuseid oma strateegia ja varade kohandamiseks. See on hädavajalik lugemine igaühele, kes soovib luua agiilseid ning tulevikukindlaid tarneahelaid.