Põhjalik ja praktiline käsiraamat, mis pakub kõrgkoolide pedagoogidele süvitsi minevat ülevaadet disainihariduse teooriast, teadusuuringutest ja rakenduspraktikatest. Raamat ühendab teooria ja praktika, pakkudes väärtuslikke tööriistu ja strateegiaid disainihariduse arendamiseks.
Käsitletakse disainihariduse ajaloolisi ja kaasaegseid lähtekohti Ameerika Ühendriikide kõrgkoolides, kogemusi ja globasalseid tulevikusuundumusi. Tutvustatakse praktilisi õpetamismeetodeid ja strateegiaid kunstihariduse kontekstis, vaatluse alla tuleb õpikogemuse kujundamine, hindamine ja õppejõudude mentorlus.
Raamat on suunatud disainihariduse õppejõududele, koolijuhtidele, administraatoritele, pakkudes konteksti ja oskusi mõistmaks disainitööstuse ja -hariduse arengut ning parandada disainitudengite õppimist ja koolikogemust.