Tegemist on artiklikogumikuga, milles käsitletakse India rõivatööstuse jätkusuutlikkuse väljakutseid ja võimalusi. Uuritakse, kuidas tooraine hankimine, kõik tootmisprotsessid, turundusstrateegiad ja ka tarbijate teadlikkus mõjutavad keskkonna- ja sotsiaalsete eesmärkide saavutamist.
Raamat tutvustab India rõivatööstuse tarneahelat, alates tooraine hankimisest kuni lõpptooteni välja. Eriti rõhutatakse jätkusuutlike toorainete (orgaaniline puuvill) kasutamist ning rohelise tootmise teadlikkuse tõstmist. Samuti käsitletakse turundusstrateegiaid, mis aitavad edendada jätkusuutlikkust, ning tarbijate hoiakute mõju nõudlusele. Artiklites tuuakse esile ka väljakutsed (teadlikkuse puudumine, tehnoloogia juurutamise takistused), mis aeglustavad jätkusuutlikkuse saavutamist.
Lõpetuseks pakuvad autorid välja teoreetilise raamistiku, mis aitab paremini mõista jätkusuutlikkuse põhimõtete rakendamist India rõivatööstuses. Raamat on väärtuslik infoallikas teadlastele, praktikutele ja poliitikakujundajatele, kes soovivad mõista ja edendada jätkusuutlikkuse põhimõtteid rõivatööstuses.