Fookuses on üks autotehnika kõige kriitilisematest teemadest: sõiduki konstruktsioonikomponentide vastupidavust ja väsimusiga. Autorid selgitavad, miks on kergdisain oluline nii energia säästmiseks kui ka keskkonnamõjude vähendamiseks, ning kuidas see on eriti aktuaalne elektrisõidukite puhul. Raamat annab lugejale põhjaliku ülevaate meetoditest, millega hinnata ja ennustada komponentide eluiga, tagades seeläbi sõidukite töökindluse ja ohutuse.
Teos on süsteemselt üles ehitatud, alustades materjalide omadustest ja koormuste analüüsist ning liikudes edasi konkreetsete väsimusea ennustusmeetodite ja standardiseeritud katseteni. Raamat pakub selgeid juhiseid nii teoreetiliseks analüüsiks kui ka eksperimentaalseks hindamiseks. See on kasulik materjal igale insenerile, kes soovib projekteerida kergeid, kuid samas vastupidavaid ja usaldusväärseid sõidukeid.