Annick Shramme "Fashion Management", 2013 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search

Annick Shramme “Fashion Management”, 2013

“Fashion Management”pakub põhjalikku ülevaadet moetööstuse juhtimisest, keskendudes globaalse konkurentsi, digitaliseerimise ja jätkusuutlikkuse väljakutsetele.

Raamat käsitleb moebrändide arengut ning tutvustab moekaupluste arengut ja lipulaevakaupluste rolli. Eraldi peatükkides käsitletakse ettevõtte rahastamist, oma disainiettevõtte rajamist, jätkusuutlikkust, turundust, sotsiaalmeediat, rahvusvahelistumist ja intellektuaalomandi õigusi. Teos pakub praktilisi teadmisi ja oskusi, mis on vajalikud moesektori edukaks juhtimiseks.

See raamat pakub teadmisi ning oskusi, mida moetööstuses tegutsedes vaja on: finantsjuhtimine, rahvusvahelistumise strateegia, moe turundus sotsiaalmeedias, tootmine ja turustamine.

Vaata saadavust e-kataloogist ESTER