Reklaam on müügiprotsessis oluline element, et anda lõppkasutajale selge sõnum toote, brändi või müüja kohta. Varasemates reklaamistrateegiates kasutatud võimalused nagu trükised ning raadio- ja televisioonireklaamid on nüüd integreeritud elektroonilise meedia vahenditega. Käesolev raamat annab ülevaate reklaami protsessist ja vahenditest, et luua moetööstuses edukas reklaamikampaania.
Autorid toovad välja kolm olulist teemat:
- integreeritud turunduskommunikatsioon: juhid saavad kombineerida erinevaid lähenemisviise ja võimaldada tootel „rääkida“ samas keeles kõigis meediakanalites;
- tarbijakäitumise muutumine: tarbijad on muutunud teadlikumaks ja nõudlikumaks ning ei taha enam lihtsalt uut toodet, vaid ootavad rohkem meelelahutust, mis kaasneb enne toote ostmist;
- kuidas tehnoloogia ja turustuskanalite muutumine mõjutab kommunikatsiooni ja moereklaami tänapäeval.