Raamat keskendub 3D virtuaalse proovimise süsteemide arendamisele, mis võimaldavad kasutajatel virtuaalselt proovida rõivaid, kohandades need vastavalt oma kehamõõtudele.
Teemad on jaotatud viide ossa:
- Käsitletakse geomeetrilisi, füüsikalisi, anatoomilisi ja antropomeetrilisi lähenemisviise inimkeha modelleerimiseks ning 3D kehaskannerite kasutamist keha suuruse varieeruvuse analüüsimiseks
- Arutatakse teemal, kuidas kohandada virtuaalseid mudeleid vastavalt kehatüübile ja liikumisstiilile, sealhulgas vaadeldakse liikumisvõrrandite ja tasakaalu korrigeerimise meetodeid
- Käsitletakse kanga füüsikalisi omadusi, nende mõõtmist ja virtuaalsete rõivaste simuleerimist, sealhulgas reaalajas animatsiooni
- Käsitletakse mustrite loomist, õmbluste paigutamist, kanga omaduste arvestamist ja virtuaalse sobivuse hindamist
- Virtuaalse prototüüpimise protsess, koostöövõimalused rõivatööstuses ja tulevikusuunad, sealhulgas kaasloome platvormide arendamisne.
Uurimus kehade modelleerimisest on kokku pandud 10 teadlase ühistööna. Eesmärk on anda kõigile võimalus enda keha virtuaalseks muuta, proovida selga erinevaid modelleerituid riideid ja näha end nendes ringi kõndimas. Rõivatööstuses kogub selline süsteem üha enam populaarsust.