Tegemist on raamatuga, mis pakub põhjalikku ülevaadet moe turunduse valdkonnast. Raamat keskendub moe turunduse juhtimisele, pakkudes teoreetilisi ja praktilisi teadmisi, kuidas moebrände turundada ja juhtida globaalses, kiiresti muutuvate trendide maailmas. Autorid käsitlevad moe turunduse strateegiaid, tarbijakäitumist, turu-uuringute tähtsust, brändingut, turunduskanaleid ja digitaalse turunduse rolli moevaldkonnas.
Arutlusel järgmised teemad:
- mida tähendab moebrändide turundamine ja kuidas erinevad turundusstrateegiad mõjutavad moeäri. Turundus moesfääris on ainulaadne, kuna see ühendab moekultuuri, loovuse ja äri, olles samas tihedalt seotud sotsiaalsete, majanduslike ja kultuuriliste muutustega.
- tarbijakäitumine – kuidas tarbijad teevad ostuotsuseid, millised on eelistused ja kuidas erinevad turusegmendid (nt noored, naised, mehed, kõrgema sissetulekuga tarbijad) reageerivad erinevatele turundusstrateegiatele.
- bränding – kuidas luua tugev bränd, mis eristub konkurentidest ja võidab tarbijate usalduse. Autorid uurivad ka positsioneerimise strateegiaid, mis aitavad moebrändidel jõuda oma eesmärgitud sihtgrupini ja edendada oma turuosa. Samuti räägitakse, kuidas arendada brändi identiteeti.
- turunduskanalid – jaemüük-, e-kaubandus, hulgimüük ja luksusbrändide turundusvõimalused.
Vajalik materjal moe- ja tekstiilieriala bakalaureuse- ja magistriastme üliõpilastele ja neile, kes on huvitatud moe turundusest, pakkudes väärtuslikke teadmisi selle valdkonna tõhusaks juhtimiseks ja arendamiseks.