Raamat keskendub sellele, kuidas ettevõtted saavad kasutada asjade internetti (IoT= Internet of Things), et liikuda tootmiskeskselt lähenemiselt tulemustele keskenduva ärimudeli nn tulemusmajanduse suunas (Outcome Economy).
Paljud ettevõtted käsitlevad IoT-d kui ainult tehnoloogilist uuendust, kuid Sinclair rõhutab, et see on strateegiline tööriist väärtuse loomiseks ja ärimudeli uuendamiseks ning võimaldab anda toodetele lisandväärtust teenuste näol, kogudes andmeid nende kasutamise kohta.
Raamatus tutvustataksegi tulemusmajanduse eeliseid. IoT lubab mõõta, jälgida ja optimeerida tulemusi reaalajas – see loob aluse teenusepõhiseks hinnastamiseks ja klientide lojaalsuse kasvuks. Üleminek nõuab ettevõttelt organisatsioonilisi ka kultuurilisi muutusi – sh tehnoloogiaosakonna suuremat rolli strateegias, uute oskuste arendamist ja siloefekti vähendamist.
Ja lõpetuseks, IoT ei ole autori sõnul pelgalt “asjade internet”, vaid tulemuste internet. Ettevõtted, kes suudavad kasutada IoT-d mitte ainult toodete ühendamiseks, vaid klientidele väärtuslike tulemuste pakkumiseks, saavad konkurentsieelise tulemusmajanduses.