Chris Sangwin uurib arvutite kasutamist matemaatika hindamises, keskendudes eelkõige arvutialgebra süsteemide (CAS) rakendamisele matemaatiliste ülesannete automaatseks hindamiseks. Raamat käsitleb hindamise teoreetilisi aluseid, praktilisi rakendusi ja arutleb teemal, kuidas tehnoloogia saab toetada matemaatika õpetamist ja õppimist.
Suurte õpilasgruppide hindamise puhul ei ole käsitsi hindamine enam mõistlik. Mõnikord on õigeid teid vastuseni mitu ja selline kontrollimine nõuab mahukat arvutamist. Raamat õpetab ja ärgitab mõtlema teemal, kuidas asendada traditsiooniline paberi ja pliiatsiga hindamine arvutialgebraga hindamisega.
Raamat on suunatud matemaatikaõpetajatele, teadlastele ja arendajatele, kes on huvitatud uut tüüpi hindamisest matemaatikas. Sangwin ühendab teooria ja praktika, pakkudes tasakaalustatud vaadet sellise hindamise võimalustest ja väljakutsetest.