Kinnisvarakeskkonna juhtimine on peamiselt asutuste ja hoonete tugiteenuste pakkumiseks. Rahvusvaheline Standardiorganisatsiooni (ISO) defineerib kinnisvarakeskkonna juhtimist kui „protsesside integreerimine organisatsioonis kokkulepitud teenuste säilitamiseks ja arendamiseks, mis toetavad ning täiustavad põhitegevuse efektiivsust.“
Sellel alal töötavad spetsialistid peavad tundma väga palju valdkondi, näiteks personalijuhtimine, finantsjuhtimine, inseneeria, toitlustamine, kommunikatsioon, logistika, tervis, turvalisus jne.
Raamat on üles ehitatud nii, et see oleks kasulik nii alustavatele kui ka kogenumatele valdkonna spetsialistidele. Autorid toovad välja, et teos aitab organisatsioonidel vähendada tegevuskulusid ja tõsta teenindusmeeskondade efektiivsust, pakkudes värsket ja ajakohast teavet