Põhjalik õpik, mis uurib, kuidas sotsiaalmeedia on muutnud moe turundamise praktikaid. Raamat ühendab akadeemilise teadusuuringud ja autori 25-aastase kogemuse moe turundamises, pakkudes selget ülevaadet digitaalsete narratiivide ja brändi kujundamise kohta.
Bendoni uurib, kuidas tarbijate käitumine on muutunud hüperühendatud maailmas, kus erinevad põlvkonnad suhtlevad sotsiaalmeedias erinevalt. Ta uurib, kuidas moebrändid saavad kasutada digitaalset jutustamist, et luua tähendusrikkaid lugusid, mis resoneerivad konkreetsete sihtrühmadega. Raamat sisaldab juhtumiuuringuid, intervjuusid tööstuse ekspertidega ja praktilisi harjutusi, mis aitavad lugejatel mõista teooria rakendamist reaalses maailmas.
Väärtuslik lugemismaterjal kõigile, kes on huvitatud moe ja digitaalse turunduse ristumiskohast. See pakub süvitsi minevat analüüsi ja praktilisi tööriistu, mis aitavad mõista, kuidas sotsiaalmeedia saab olla tõhus vahend moe brändide turundamisel.