Wendi K. Bendoni "Social Media for Fashion Marketing : Storytelling in a Digital World", 2017 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search
Close this search box.
Search

Wendi K. Bendoni “Social Media for Fashion Marketing : Storytelling in a Digital World”, 2017

Raamatus näidatakse juhtumiuuringute ja intervjuude abil, kuidas moetööstus digitaalses maailmas muutunud on. Lisaks käsitletakse veebipõhise tarbijakäitumise psühholoogilisi aspekte ja põlvkondade erinevusi sotsiaalmeedia kasutamisel. Autor toetub lisaks teaduslikele uuringutele oma 25-aastasele kogemusele moe turundamise vallas, et näidata, kuidas kasutatavad narratiivid on muutunud ning kuidas brändi veebikuvandit luua ja kujundada. Toodud näidete hulgas on nt Jimmy Choo, Chanel, Burberry, Beyonce, Barbie jpt. Iga peatüki lõpus on harjutused.

Vaata saadavust e-kataloogist ESTER

Ava vestluse aken
1
Tuled meile? Uuri siit :)
Scan the code
Tallinna Tehnikakõrgkooli vastuvõtt
Hei! Kas saan aidata?