e-turundus - Page 2 of 4 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search

e-turundus

Raamatu eesmärk ei ole teha lugejast paremat turundajat, vaid paremat äriinimest. Õpetada, kuidas ulatuslikud suhted ja tehnoloogia kanderaketina kasutades konkurentsivõimet […]
Raamat on praktiliseks abiks isikule, ärile või ettevõtmisele kuvandi loomisel. Tänapäeva turunduse võtmetähtsusega on sotsiaalmeedia. Autor, keda ühtlasti kutsutakse sotsiaalmeedia […]
Tegemist on värbamisturunduse käsiraamatuga, mille sarnast seni Eestis ilmunud pole. Raamatus otsitakse vastuseid küsimustele – miks ühed organisatsioonid saavad paremaid […]
Raamat annab ülevaate digitaalsest turundamisest ning viimastel aastatel esilekerkinud turundusarengutest. Turundamine ei ole enam pelgalt ühesuunaline vaid tänu digitaalsele revolutsioonile […]