Autorid uurivad tekstiilitööstuse tulevikku keskendudes jätkusuutlikkusele ja sotsiaalsetele muudatustele, mis on seotud uute tootmisvõtete ja globaalsete turutrendidega. Raamat annab põhjaliku […]
Tänapäeva moemaailmas, kus ettevõtted on kohandanud end massimoe kontseptsioonile, e-kaubandusele ja tarbija vajaduste rahuldamisele, otsivad moebrändid just tarneahelast lahendusi oma […]
Käesolevas raamatus kasutatakse juhtumiuuringuid, et arutada tarbijate teadlikkuse ja säästva arengu teemadel. Paljud tekstiiltoodete kaubamärgid on hakanud tarbijate teadlikkuse tõstmiseks […]
Sinine majandus on looduse toimimisest inspireeritud tehnoloogiate ja ärimudelite rakendamine majanduses, mis võimaldab katta kõigi inimeste põhivajadusi kohapeal olemasolevate ressursside […]