mood - Page 6 of 13 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search

mood

Reklaam on müügiprotsessis oluline element, et anda lõppkasutajale selge sõnum toote, brändi või müüja kohta. Varasemates reklaamistrateegiates kasutatud võimalused nagu […]
Moekunst ja tekstiilid on omavahel läbinisti seotud, nad on üksteisest sõltuvad. Käesolev õpik annab ülevaate kõigist põhiteemadest, millega tekstiili- ja […]
Marianne C. Bickle’i raamat annab tervikliku ülevaate moeturunduse teooriatest, põhimõtetest ja nende rakendamisest tänapäevases moemaailmas. Autor alustab ajaloolise taustaga, näidates, […]
Põhjalik õpik, mis käsitleb moeturunduse kommunikatsioonistrateegiaid ja nende rakendamist globaalses moeäris. Autor, olles Manchesteri Metropolitan Ülikooli moeturunduse ja ostmise vanemlektor, […]