Tegemist on artiklikogumikuga, milles käsitletakse India rõivatööstuse jätkusuutlikkuse väljakutseid ja võimalusi. Uuritakse, kuidas tooraine hankimine, kõik tootmisprotsessid, turundusstrateegiad ja ka […]
Käesolev raamat jälgib brändingut tarbija vaatenurgast. Raamat sisaldab erinevaid brändide näiteid ja juhtumiuuringuid, mida kommenteerivad nii akadeemikud kui ka praktikud. […]
Praktiline käsiraamat, mis keskendub veebikoolitusäri loomisele ja kasvatamisele. Raamatus tutvustatakse autori väljatöötatud KASV-mudelit, mis aitab koolitajatel, coach’idel ja terapeutidel oma […]
Raamatus koondatakse kogu turundustarkus kokku ühtseks arusaadavaks süsteemiks. Ühegi teemaga ei minda ülemäära süvitsi, seega on tulemuseks pigem edasijõudnutele turundusfilosoofiline […]