Käesolev raamat jälgib brändingut tarbija vaatenurgast. Raamat sisaldab erinevaid brändide näiteid ja juhtumiuuringuid, mida kommenteerivad nii akadeemikud kui ka praktikud. […]
Praktiline käsiraamat, mis keskendub veebikoolitusäri loomisele ja kasvatamisele. Raamatus tutvustatakse autori väljatöötatud KASV-mudelit, mis aitab koolitajatel, coach’idel ja terapeutidel oma […]
Raamatus koondatakse kogu turundustarkus kokku ühtseks arusaadavaks süsteemiks. Ühegi teemaga ei minda ülemäära süvitsi, seega on tulemuseks pigem edasijõudnutele turundusfilosoofiline […]
Raamat katab kõik brände puudutavad teemad: ajalooline areng, brändi loomine, mainekujundus, juhtimine, arengustrateegiad, tänapäeva globaalses ja digitaalse maailmas toime tulemine. […]