Raamatus tutvustatakse jätkusuutliku ehituse filosoofia alustalaks olevat sihtväärtuse kavandamist ehk ehitusprojekti eesmärkide püstitamise protsessi ning projekteerimise ja ehitamise juhtimist nende […]
Adam Granti käesolev raamat on vaieldamatult üks möödunud aasta äriraamatute tippudest. Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainori õppejõu Elari Tamme sõnul innustab see […]
Rahvusvaheliselt tunnustatud juhtimisekspert John C. Maxwell kirjutab juhtimisest kui protsessist ja selle viiest tasemest: positsioon, lubamine, tulemuslikkus, inimeste arendamine ja […]
Neljamõõtmeline (4D) teenindus on unikaalne teenindusmudel, mis koosneb neljas mõõtmest: märka, mõista, väärtusta ja lahenda. Meetodi vundamendiks on positiivne suhtumine. […]