Juhtimine ja turundus - Page 29 of 40 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search

Juhtimine ja turundus

Käesolev raamat on üles ehitatud kaheksasammulisele planeerimistsüklile, mis aitab luua eduka sotsiaalmeedia turundusplaani. Planeerimistsükkel algab organisatsiooni praeguste eesmärkide ja olukorra […]
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, mis tugineb veeb 2.0 vahenditele ja teenustele. Raamatus uuritakse e-kaubanduse, sealhulgas sotsiaalvõrgustike, sotsiaalsete ettevõtete, sotsiaalse […]
Tegemist on idufirmade nõustajate Jake Knappi, John Zeratsky ja Braden Kowitzi poolt väljatöötatud unikaalse viiepäevase ja praktiliselt enam kui sajas […]
“One Minute Manager” ilmus esmakordselt 1982. aastal ning kujunes kiiresti juhtimisalaseks bestselleriks. Aastakümneid on see raamat aidanud saavutada edukamat töö- […]