e-turundus - Page 3 of 4 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search

e-turundus

Clare Harrise raamat põhjalik ja visuaalselt kaasahaarav sissejuhatus digitaalsete turunduspraktikate maailma moevaldkonnas. Raamat on suunatud tudengitele, õppejõududele ja kõigile, kes […]
Põhjalik õpik, mis uurib, kuidas sotsiaalmeedia on muutnud moe turundamise praktikaid. Raamat ühendab akadeemilise teadusuuringud ja autori 25-aastase kogemuse moe […]
Käesolev raamat on üles ehitatud kaheksasammulisele planeerimistsüklile, mis aitab luua eduka sotsiaalmeedia turundusplaani. Planeerimistsükkel algab organisatsiooni praeguste eesmärkide ja olukorra […]
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, mis tugineb veeb 2.0 vahenditele ja teenustele. Raamatus uuritakse e-kaubanduse, sealhulgas sotsiaalvõrgustike, sotsiaalsete ettevõtete, sotsiaalse […]