tarbijakäitumine - Page 2 of 2 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search

tarbijakäitumine

Põhjalik õpik, mis uurib, kuidas sotsiaalmeedia on muutnud moe turundamise praktikaid. Raamat ühendab akadeemilise teadusuuringud ja autori 25-aastase kogemuse moe […]
Reklaam on müügiprotsessis oluline element, et anda lõppkasutajale selge sõnum toote, brändi või müüja kohta. Varasemates reklaamistrateegiates kasutatud võimalused nagu […]
Kuidas inimesed otsustavad, mida osta oma koju ja riidekappi? Mis paneb neid eelistama ühte brändi teisele? Tarbijate käitumine mõjutab moetööstust, […]
See ülevaatlik raamat annab teadmisi, kuidas saada edukaks ostjaks jaekaubanduses. Antakse sammsammulisi juhtnööre, kuidas leida ja mõista potentsiaalseid kliente, luua […]