Juhtimine ja turundus - Page 33 of 43 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search

Juhtimine ja turundus

Raamat on autor Charles Duhiggi sõnul kokkuvõte uurimistööst, kus ta püüdis tungida produktiivsuse olemusse ja mõista, miks on mõni inimene […]
Raamat katab kõik brände puudutavad teemad: ajalooline areng, brändi loomine, mainekujundus, juhtimine, arengustrateegiad, tänapäeva globaalses ja digitaalse maailmas toime tulemine. […]
Autor Tiina Saar-Veelma sõnul eksisteerib Eestis selge lõhe selle vahel, mida inimesed töökohalt soovivad ja mida tööandjad on valmis pakkuma. […]
Tegemist on praktilise müügiraamatuga, kus kõige keerulisemad psühholoogilised protsessid on tehtud lihtsasti mõistetavaks. Mida teha, et tunda end müügitöös hästi? […]