turunduskommunikatsioon - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search

turunduskommunikatsioon

Raamat keskendub sellele, kuidas luua lojaalset püsikliendibaasi, mis on ettevõtte jaoks kasumlikum kui pidev uute klientide otsimine. Autorid jagavad viiest […]
Reklaam on müügiprotsessis oluline element. Eesmärgiks on anda lõppkasutajale selge sõnum toote, brändi või müüja kohta. Varasemates reklaamistrateegiates kasutatud võimalused […]
Käesolev raamat aitab lugejatel lihtsama vaevaga rohkem müüa, teisi mõjutada, luua või tugevdada sõprus- ja armusuhteid, olla õnnelikum ja enesekindlam […]
Õpik, mis käsitleb moe turunduse teooriaid ja praktikaid globaalses kontekstis. Raamat pakub süvitsi minevat ülevaadet moe turundusstrateegiatest, mis on kohandatud […]