Prindi

IT-teenused

Tudengitele pakutavad IT-teenused ja õppetööks vajalikud infosüsteemid:

  • Kõrgkooli infosüsteemide kasutamiseks luuakse Teile kasutajakonto, mis koosneb üldjuhul Teie eesnimest ja perenimest kujul eesnimi.perenimi. Kui sama kasutajanimi on juba olemas, lisatakse number kujul eesnimi.perenimi.1 NING asendatud on täpitähed.

NB Olenevalt teenusest on kasutajanimi kas lihtsalt kasutajanimi või kasutajanimi@tktk.ee:

  1. moodlesse (moodle.tktk.ee) esimsel sisenemiselkasutajanimi (eesnimi.perenimi ilma @tktk.ee-ta, edaspidi võib ka e-posti kuju kasutada)
  2. dspace – kasutajanimi
  3. gmail – kasutajanimi@tktk.ee
  4. office.com ja onthehub – kasutajanimi@tktk.ee
  • Varasematel sisseastujatel on kasutajanimi loodud eesnime esitähe(de)st ja perenime kuni 7 tähte (kokku 8 tähte), kus õäöüšž asendatakse vastavalt oaousz. Näiteks: Lauri Lääts saab endale kasutajanime llaats. Kui selline nimi oli juba olemas, siis tekib veidi teistsugune (näitek lalaats). 
  • Konto algne parool antakse Teile teada e-postiga (eksternlepingu slõlmimisel) või kooliaasta alguses infotunnis. Kui te ei tea oma kasutajanime, siis näete seda TAHVEL keskkonnas kooli ametliku e-posti lahtris – NB, kelle e-post on pikem, kui 20 tähemärki, siis ilmselt on kasutajanime atuomaatselt lühendatud – pöörduge palun IKT-osakonda it@tktk.ee. Esmase parooli PEATE muutma ära ja seda saab teha hetkel Moodle keskkonnas kasutajanime ja parooliga sisse logides. JUHENDVIDEO 
  • KATKESTUSEDREEDETI alates 18.00 võivad esineda katkestused infosüsteemide töös. Üldjuhul on tegemist lühiajaliste katkestustega, kuid võivad kesta kuni järgmisel päeval kell 10.00-i. Muul ajal toimuvad ja pikemad katkestused teavitatakse ette võimalikult pikalt.

Moodle

  • Moodle õpikeskkond – moodle.tktk.eesisse logimine kasutajanimega (kindlasti esimesel korral või edaspidi kooli e-postiga) ja parooliga, siis konto luuakse ja edaspidi on võimalik sisse logida ka mobiil-ID ja ID-kaardiga. Probleemide korral saata kiri haridustehnoloog@tktk.ee või konkreetset e-kursust puudutavates küsimustes pöörduda kursuse õppejõu poole.
    Parooli vahetamiseks tuleb üleval paremal klõpsates oma nimel ning avanevas rippmenüüs valida eelistused ning avanenud lehel valida konto osas “Muuda parool”. Samas saate vaadata, mis on Teie kasutajanimi. JUHENDVIDEO
    Loodav parool EI TOHI sisaldada täpitähti: õäöü või ÕÄÖÜ, samuti teisi žš jne.
    Probleemide korral kirjutage it@tktk.ee – ALATI lisage, mis seadmega probleem tekkis (mac/pcandroid/iOS, mis OS versioon, mis veebilehitseja jne.). 
  • Osad Teenusmajanduse instituudi õppekavad kasutavad ka HARNO moodletmoodle.edu.ee NB! sisse logimine HARNO Moodle kontoga. Kui kontot ei ole, siis tuleb konto luua – juhised on olemas HITSA Moodle lehel. Probleemide korral kirjutage moodle@harno.ee või konkreetset e-kursust puudutavates küsimustes pöörduduge õppejõu poole. 
  • Kooli e-post (KOHUSTUSLIK – selle kaudu saadetakse teile õppetööga seotud teateid) – webmail.tktk.ee või gmail.com – sisse logimine koolikontokasutajanimi@tktk.ee ja parooliga, probleemide korral kirjutage it@tktk.ee. 
    Kui sisse logimine ei õnnestu, siis tuleb esimese asjana logida Moodlesse ning uuendada oma salasõna. Teie kooli e-posti aadressina toimib ka eesnimi.perenimi@tktk.ee, kui teil on varem loodud mingil muul kujul kasutajanimi.@tktk.ee e-post toimib ka teistes kooli teenustes: Google Drive, Google Meet, Google Hangouts jne. E-posti kontosse logimine: JUHENDVIDEO 
  • Õppeinfosüsteem TAHVEL tahvel.edu.ee – õppeinfosüsteemi sisse logimine toimub ID-kaardi, Mobiil-ID, smart-ID, HarID konto või KA KOOLI kasutajanime (näit llaats ilma @tktk.ee) ja parooliga – lehe alguse näitel: llaats ja moodles määratud parool. Probleemide korral kirjutage ope@tktk.ee.
  • Printimine, kopeerimine, skaneerimine – veebipõhiselt keskkonnas ee.printincity.com. Kooli avalikest arvutitest (e-keskuses ja raamatukogus) saab printida otse raamatukogus ja mujal majas asuvatesse teenusega seotud printeritesse. Probleemide korral support@printincity.ee või  it@tktk.ee.
  • WiFi – koolimaja kõigis hoonetes ja korpustes on saadaval Avalik WiFi võrk. Kui Teil on probleeme WiFi ühendusega, siis palun fikseerige koht, aeg, seadme MAC aadress ning andke probleemist teada it@tktk.ee
  • Arvuti kasutamine on võimalik e-keskuses ja raamatukogus ja B-korpuse iseseisva töö ruumis. Arvutitele on installeeritud enim õppetöös vajaminevad tarkvarad. Kui mõnd vajalikku tarkvara ei ole, andke sellest teada oma õppejõule või it@tktk.ee ja lisame selle võimalusel. 
  • MS Office tarkvara O365 saate omale office.com lehel. Logige sisse oma kooli konto e-postiga kasutajanimi@tktk.ee ja parooliga. Seal saate kogu vajaliku tarkvara alla laadida. Probleemide korral kirjutage it@tktk.ee. Sama konto toimib Teie jaoks MS Teams kasutamisel.
  • Autodesk tarkvara – Kodus kasutamiseks saavad tudengid luua konto ning seejärel tarkvara alla laadida otse Autodesk lehel.
  • Varamu e. DSPACE – õppematerjalide hoidla dspace.tktk.ee – sisse logimine kooli konto kasutajanime (näit llaats ilma @tktk.ee) ja parooliga, probleemide korral kirjutage haridustehnoloog@tktk.ee. NB! eelmise keskkonnana oli kasutusel eprints.tktk.ee, mis toimib arhiivina üleminekuajal.
  • Koduleht tktk.ee – probleemide korral kirjutage turundus@tktk.ee 
  • E-pood epood.tktk.ee – tuleb luua eraldi e-poe konto või sooritada osta külalisena, probleemide korral kirjutage turundus@tktk.ee 
  • IP-põhistele allikatele kaugligipääs andmebaasi Emerald Insight (emerald.com) kasutamiseks ja ajakirja Äripäev digilehe (aripaev.ee) lugemiseks. – juhend moodles
  • OnTheHub https://tktk.onthehub.com/ – Tasuta või soodushinnaga tarkvara – sisse logimine kooli konto kasutajanime ja parooliga.

  • Jaga: